Monday, January 12, 2009

TINTA PENULIS...

Assalamualaikum w.b.t..
Terima kasih saya ucapkan kepada para pembaca sekalian yang sudi menjenguk ke blog ini...Diharapkan kawan-kawan semua enjoy dengan cerita yang saya hidangkan...

Aku menulis bukan kerana inginkan sanjungan..
Aku menulis bukan kerana inginkan pujian..
Aku menulis bukan kerana inginkan perhatian..
Tetapi...
Aku menulis kerana aku diberi ilham
dan ingin berkongsi pengetahuan....

Tunggulah kemunculan cerita terbaru dari saya: SEINDAH BICARA CINTA yang akan menjenguk kawan-kawan semua di blog ini.

p/s: sekarang ini sibuk sikit dengan projek penyelidikan di sekolah..tapi Insyaallah, selagi ada kudrat yang diberikan...saya akan terus mengarang untuk anda semua....!!!!

"Gunakan akal dengan sebaik-baiknya, kerana itu tandanya kita bersyukur di atas pemberian-Nya......

3 comments:

  1. salam...
    kabusrindu ni cikgu ek?
    nak tau gak ckit2 psl kabusrindu ni...
    rahsia sgt la profile tu...
    huhuhu....

    ReplyDelete
  2. waahhh! x sabar tunggu seindah bicara cinta punye cite..
    bila baca quote ke sajak ke.. tah apakename benda kat tepi tu.. hehehe.. cam best je..

    nak cite seindah bicara cinta! =)

    ReplyDelete
  3. ntahlah...
    sy pun x tahu..
    sajak ke cm2?
    hehehe...

    ReplyDelete